Lucrarea cu copiii

Dorim ca toți copiii să fie pregătiți să ajungă în Cer.

Suntem conștienți și plecăm de la premisa că mulți dintre ei nu sunt mântuiți, și vrem să îi înzestrăm cu tot ce este necesar ca să poată lua deciziile bune și să ajunga astfel în Împărația lui Dumnezeu.

 

Dorim ca ei să învețe să:

  1. Se raporteze bine la Dumnezeu, prin

    • Dezvoltarea unor deprinderi de bază:
      • Citirea regulată a Bibliei (auzire și ascultare)
      • Memorarea Cuvântului (sămânța care aduce rod la vreme potrivită)
      • Rugăciune și meditare (intimitate cu Dumnezeu)
    • Poziționarea și relaționarea corecta față de Dumnezeu
      • Cine sunt eu și cine este Dumnezeu? Trebuie să Îl cunosc și să știu cum raportez corect la El.
      • Dezvoltarea unei relații bune cu El
  2. Se raporteze corect la lumea în care trăim, prin

    • Găsirea raspunsurilor la întrebarile, presiunile și problemelor lor (având o raportare bună la sine, Dumnezeu și lumea din care fac parte)
    • Contextualizarea învățăturilor biblice (trăirea în lume și aplicarea zilnică a învățăturilor Bibliei)
  3. Dezvolte relații semnificative

    • Care să le ofere un cadru de dezvoltare pe mai departe.

Anunţuri

  • Copiii vor avea un program de citire a Bibliei care este atât pentru întâlnirile de duminică cât şi pentru olimpiada biblică. Vă rugăm să îi ajutaţi să citească şi să se pregătescă. Veţi găsi acest program pe pagina grupei respective împreună cu versetele de memorat.
  • Adeverinţă religie: Copiii care doresc adeverinţă pentru efectuarea orelor de religie în cadrul bisericii, o vor primi doar de la învăţătorul grupei unde este înscris copilul, conform regulamentului stabilit.
  • Dacă aveţi jucării în stare bună la care puteţi renunţa, vă rugăm să le aduceţi la grupa preşcolari pentru înlocuirea jucăriilor uzate şi distruse.
  • Dacă aveţi posibilitatea, şi Domnul vă pune pe inimă să contribuiţi pentru asigurarea premiilor şi recompenselor la grupe, orice contribuţie va conta şi va suplimenta sumele primite din partea bisericii.